Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η σχολική δράση της ανακύκλωσης των πλαστικών μπουκαλιών στο σχολείο μας για τρίτη συνεχή χρονιά. Σε συνεργασία με τα υπόλοιπα σχολεία του δικτύου "Herakleio Green Team Schools" (1ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου, 6ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου, 1ο ΣΕΚ Ηρακλείου) παραδώσαμε τα υλικά στην ανακυκλωτική εταιρεία "Creta Recycling" περατώνοντας σήμερα τη φετινή περιβαλλοντική μας δράση.
Η πρωτοβουλία αυτή, η οποία αγκαλιάστηκε από την πρώτη στιγμή από τους/τις μαθητές/-τριες, είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας ως προς τη βιώσιμη ανάπτυξη, τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης.
Ένα μεγάλο «ευχαριστώ», όμως, αξίζει στους αφανείς ήρωες του σχολείου μας. Η επιτυχία αυτής της προσπάθειας δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την πολύτιμη, καθημερινή και ουσιαστική συνεισφορά του προσωπικού καθαριότητας του σχολείου μας. Ιδιαίτερη μνεία και ένα μεγάλο, ξεχωριστό «ευχαριστώ» ανήκει στην καθαρίστρια του σχολείου μας, κ. Σοφία Πατεράκη, η οποία ξεπέρασε τα στενά όρια των καθηκόντων της. Με απαράμιλλο ζήλο, προσωπική φροντίδα και συνεχή υποστήριξη, στάθηκε ο βασικότερος σύμμαχος των παιδιών και των εκπαιδευτικών σε αυτή την προσπάθεια αποδεικνύοντας ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι μια συλλογική υπόθεση που απαιτεί τη συνεργασία όλων μας.
Υπεύθυνες καθηγήτριες: Βουλιστιώτη Παναγιώτα, Πετεινάκη Μαρία
Επιμέλεια κειμένου: Πετεινάκη Μαρία
